Website
Design
Branding

Kop Op Veiling

Kop Op Veiling is al drie jaar op rij een vaste waarde bij het ondersteunen van de mentale weerbaarheid van onze jongeren in Vlaanderen dankzij de vele BV’s waarmee ze al hebben samengewerkt. De opbrengst gaat integraal naar Rode Neuzen Dag. Montanja steunt graag dit initiatief en maakt daarnaast ook deel uit van de organisatie van Kop Op!

Branding en Website

Kop Op Veiling kreeg bij de editie van 2021 een nieuw logo gecombineerd met een unieke herkenbare huisstijl. Daarnaast hebben een volledig nieuwe website van 0 ontworpen en geprogrammeerd om de bezoekers van Kop Op Veiling wegwijs te maken in wat Kop Op is en doet. Zowel op de website als op drukwerk en visuals wordt er gebruik gemaakt van verschillende leuke vormen en elementen.

Online veilingen

Dit jaar komen ze met een gloednieuwe editie, de 'Kop Op - Home Edition’. Bij deze actie is het de bedoeling dat elke BV een unieke beleving/ervaring aanbiedt. Enkel de hoogste bieder zal uiteindelijk kunnen genieten van deze ervaring. Op de website kunnen bezoekers de biedingen bekijken en zo een beleving winnen met hun favoriete BV.